Saturday, May 23, 2009

Aku & Pemburu Hantu....

Jgn la gelabah... ini bknnyer cite psl aku nk join 'Pemburu Hantu' kt Astro Ria tu... bkn gak aku sdg diburu oleh pemburu2 hantu tu... tp nk cite psl movie ttg pemburu hantu yg aku ska...


Dh lama aku nk tgk cite 'Van Helsing' ni... bkn nk tgk 4 da 1st time, tp nk tgk lg...
seingat aku, aku ada bli CD cite ni waktu mula2 kuar... tp ntah dimana, cari2 x jmpa...
Thanks to TV3 sbb tyg blik cite kt slot mega movie (22/5/09)...
actually aku mmg minat ngn cite psl pemburu hantu ni... 4 example, Supernatural.
walaupun aku byk miss cite ni kt tv, tp aku dh qada blik season 1, 2 & half of da season 3 sbb yg tu je ada dlm collection aku... so sesape yg ada da latest supernatural, jgn la segan2 nk share ngn aku...

brblik kpd van helsing, sebab len yg menyebabkab aku minat cite ni ialah adanya hugh jackman...
i'm a big fan of hugh jackman... lakonannya mmg energetic n nmpak real...
spa ad tgk cite 'The Prestige'??? klu spa yg tgk, msti best kan...
dh lma aku nk tgk cite ni... akhirnya dpt gak tgk waktu gap sblm paper stat aritu...
cite yg mengisahkan dua magician yg berlumba utk mnccari trick yg hebat supaya dorg dpt membuktikan spa yg lbey power...







dlm cite ni kta dpt tau apa sebenarnya yg dilakukan oleh ahli silap mata utk mengaburi mata penonton...




paling menarik adalah apabila sains digunakan utk wat magic... tp klu tgk dlm cite ni, mesin yg hugh jackman guna tu x mungkin la dpt wujud kt dlm dunia ni...
lgpun ia mmg menyalahi kod etika dlm sains

The latest movie of hugh jackman yg aku tgk ialah
'X-Men Origin : Wolverine'...
walaupun aku dh ada kwn aku transfer cite ni dlm hard disk aku, tp aku ttp g panggung utk merasai kepuasan menonton movie yg maksimum...
spt yg dikhabarkan, cite blockbuster ni mmg meletop habis...
klu spa yg mmg mengikuti movie x-men (mcm aku), anda akan dpt mengetahui cite sebenar disebalik kisah hidup wolverine...
kita akn dpt tahu camne dia bleh dpt kuku besi tu n apa yg tleh trjadi kt dia in da past life...
stu lg yg best, korg bleh tgk prof X msih lg bleh brjln... huhu...

stu je yg aku trkilan sbb aku x tgk lg cite hugh jackman ngn nicole kidman tu, 'Australia'... so skali lg, bg sesapa yg ada cite australia tu, jom la share ngn aku.... x rugi pape pun...




No comments:

Post a Comment