Wednesday, August 26, 2009

Semangat Kemerdekaan...

Dh x brapa lma je lg nk merdeka... semangat kemerdekaan pun dh dtg kembali... bru 2 ari lps aku bersemangat nk msuk perbarisan kemerdekaan kt Bukit Jalil 31 hb ni... tetibe je kensel...(pdahal ada agenda trsembunyi... org dh wat lthan 3-4 minggu dah, aku bru p skali...) Tp x pe la, at least dpt gk bju 1MALAYSIA 2 helai... huhu...

aku nk post minggu lps bnda entry ni, tp mmandangkan laptop aku menghilangkan diri, trpaksa la postpone sbb 'brg baek' ni ada dlm laptop... (Alhamdulillah laptop aku dpt mncri jln kembali... jimat duit x yah bli laptop bru...) nk tau x apakah 'BRG BAEK' trsebut???

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^
^^^
^


video

Iklan merdeka PETRONAS je... ye la, nk kongsi ngn org len la gak kan iklan yg mmg dinanti2kan setiap kali merdeka n raya.... huhu
bkn 1, ada byk lg....


video

dh mcm ayam ngn itik bercakap dh aku tgk...


video

Belilah barangan buatan Malaysia...

ok la... esok lusa aku upload lg... nk kuar g bli mkanan ni... enjoy la iklan2 ni...

Monday, August 17, 2009

PERKAD 2009

Skali lg PERKAD (Pertandingan Kawad Kaki) dtg... jika taun lpas aku msuk sbg pelatih, tp taun ni sbg komander... jika taun lpas kompeni C dpt no.2, taun ni kompeni C dpt johan kawad berpasukan trbaik... taun dpn??? maybe juara keseluruhan... huhu... jika kta berada di bwh, kta bleh la nk aim utk mencapai tmpat yg tinggi... tp bla kita sudah di atas, kt trpaksa utk mengekalkan pencapaian kta... (brfalsafah la plak...) tp kelmarin mmg hari yg memenatkan... (dr kul 6pg-11mlm... dgn PERKAD n PASKAD (Pasukan Khas Kawad) lg... dh la ari sblm tu pun mementkan gak...) tp pape pun, biar penat tp puas... dgn team PERKAD yg brjaya, PASKAD yg brjya gak... (bemakna latihan kawad dr kul 8.30mlm -1pg setiap ari slama hmpir 2 minggu berakhir...) mls nk tulis byk2... tgk je la bingkisan drpd PERKAD 2009...


team PERKAD Kompeni C 2009



poyo je aku kan...



slpas keluar medan...



PASKAD sblm msuk padang...



Team PASKAD