Wednesday, August 26, 2009

Semangat Kemerdekaan...

Dh x brapa lma je lg nk merdeka... semangat kemerdekaan pun dh dtg kembali... bru 2 ari lps aku bersemangat nk msuk perbarisan kemerdekaan kt Bukit Jalil 31 hb ni... tetibe je kensel...(pdahal ada agenda trsembunyi... org dh wat lthan 3-4 minggu dah, aku bru p skali...) Tp x pe la, at least dpt gk bju 1MALAYSIA 2 helai... huhu...

aku nk post minggu lps bnda entry ni, tp mmandangkan laptop aku menghilangkan diri, trpaksa la postpone sbb 'brg baek' ni ada dlm laptop... (Alhamdulillah laptop aku dpt mncri jln kembali... jimat duit x yah bli laptop bru...) nk tau x apakah 'BRG BAEK' trsebut???

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^
^^^
^




Iklan merdeka PETRONAS je... ye la, nk kongsi ngn org len la gak kan iklan yg mmg dinanti2kan setiap kali merdeka n raya.... huhu
bkn 1, ada byk lg....




dh mcm ayam ngn itik bercakap dh aku tgk...




Belilah barangan buatan Malaysia...

ok la... esok lusa aku upload lg... nk kuar g bli mkanan ni... enjoy la iklan2 ni...

1 comment: