Thursday, December 31, 2009

Perutusan 2010...

WELCOME 2010


THANKS 2009

Alhamdulillah... 2009 bakal berlalu (less than12 hours)... diharap smoga 2009 yg telah ditempuhi memberi pengalaman yg akan menjdi pengajaran kpd diri kita...

2010 menjelma... seperti biasa, sume org akian memasang azam b
ru... aku pun x trkecuali... byak dah azam yg di list kan... semoga sumenya trcapai la... ye la kan, setiap taun pasang azam, tp satu apa haram pun x jadi... huhu... harap2 taun ni menjadi la...

Azam 2010

1) Study hard n smart... (mcm besa la... rsanya sume student ada azam ni...)
InsyaAllah, taun 2010 ni aku akan berusaha sehabis mungkin utk nk nek kan blik aku nya pointer... ye la, klu bleh lps abes degree trus nk amek masters... semntara semangat nk blaja tu msih berkobar-kobar...(klu dh keje konfem la malas nk blaja blik...)

2) Have a healthy living
Ingatnya taun 2010 ni nk jd la sehat skit... wat exercise utk bdn... (klu dlu asyik nk bergolek atas katil je...) so klu bleh nk la joging kt tasik s.alam tu tiap2 minggu... (taun lps rsanya x sampai 5 kali pun aku p tasik tu...) selain exercise, makan pun kna jaga... makan ikut time n mkn yg sehat2 je... (aku dh lma stop mkn megi n minum air berkarbonat...)

Stakat tu je la kot... diharap sume org dpt bntu aku mncapai azam yg telah di buat ni... semoga taun yg mendatang lbih baik dari taun yg brlalu...

No comments:

Post a Comment