Wednesday, July 29, 2009

Waaaahhhh!!!! lma x mkn...

bru minggu lps aku mengidamkan nk makan benda alah ni... ye la... rsanya dh lma kot x jumpa benda alah... last pun maybe form 3 or form 4... tu pun mintak miss norm tlg belikan... tup2, pg td aku p nat ngn mak aku, jumpa la benda yg mmg jrg jmpa ni... BUAH JENTIK...

aku tnya kwn2 aku, byk gak yg x tau psal buah ni... minggu lepas ada kuar kosmo... dia tulis 'buah jentik-jentik'... ditulis jugak yg buah ni mmg jrg la bleh jmpa... pokok buah buah ni akan brbuah lps musim durian n rambutan... bg yg x penah tgk, ni ha gmbar buah tu...
cra nk makan dia senang je... bukak kulit pstu makan (bukak ngn cra menjentik, tu la yg dpt nma buah jentik tu... tp aku jentik bkn kulit yg trbukak, skali ngn isi2 trbang)... isi buah no kaler oren n rsa msm2 manis...

Ni la rupa buah jentik tu...

Makan cm mkn anggur...

uuummphhhh.... nikmatnya.... (dh jd syiman lak... huhu)

No comments:

Post a Comment