Thursday, June 11, 2009

Result!!!! Adoooo.....

Muahaha.... result exam dh kuar... tahniah bg spa yg dpt DL... Cuba lg bg yg x dpt (mcm aku...) Bg yg x bleh menyambung pelajaran, cpt2 la wat rayuan...

By da way, tanpa rsa malunya, aku nk wat postmortem skit pasal result aku... Utk pengetahuan, aku dpt 2.61 je...(waaaa.... x leh la nk mintak motor... last sem pun camni....) tp x pe... cuba lg next sem.... huhu...

aku akan komen by subjek...

CSC412 - Operating System Concept TARGET: C+ DAPAT: C
dpt C ni pun aku mmg bersyukur sgt2... apa x nye, kuiz mmg trok... test x yah nk kta la... mna lg kelas slalu tuang (aku x tau la psai pa aku mmg x ska sgt subjek... mmg x leh nk wat pa la... carry mark pun stakat dpt 9/40... lulus tu mmg kira besaq tuah la (x payah nk repeat)...

CSC413 - Introduction to Interactive Multimedia TARGET: B+ DAPAT: B
Subjek ni best... klu klas amali la... mai msuk klas teori, mmg hampeh... byk sgt term nk kna igt... dh la aku ni bukan jenis yg ska menghafal... tambah lak exam ni ptg n pg tu ada paper CTU (stu lg paper yg perlu penghafalan yg tinggi...) tp kira ok la dpt B...

CSC435 - Object Oriented Programming TARGET: B DAPAT: B
Alhamdulillah... ada gak yg capai target... aku klu bab programming ni bleh la gagah... stu sbb yg best psai subjek programming ni ialah sbb kta bleh nmpak hasil yg kita wat... So makin naik la skit smngat tu... lgpun bnda ni mmg perlu pemahaman...

CTU551 - Tamadun Islam dan Tamadun Asia TARGET: A DAPAT: A
Huh!!! klu x dpt A mmg aku akan frust menonggeng la... dgn jawapan lecturer dh bg... tinggal tunggu soklan je... mungkin klu nk ada mslah pun kt section objektif la...

HBU121 - Kesatria Negara II TARGET: A+ DAPAT: A
Ni stu lg... klu x dpt A mmg aku akan menjerit kt pdg kawad smpai kur anak tekak... walaupun krg +, tp x pa la sbb markah dia sma ja... mungkin plus tu hilang sbb test TTS kot (aku mmg wat terabur gla...)... klu yg len tu rsanye full mark kot... huhu...

MAT471 - Calculus II TARGET: C DAPAT: D
Adoi... ni mmg subjek plg kritikal... tp x dak la aku xpect nk fail... Calculus I aritu aku target C bleh dpt B-... mmg x sangka la... tp nk wat camne... dh test mmg trok... exercise pun x penahnye nk wat (bg yg dh lma kenal aku, paham2 je la...) tp x pe, sem stu lg aku akan balas dendam kt subjek ni...

QMT361 - Fundamental of Probability and Statistic TARGET: B+ DAPAT: B-
Lecturer aku slalu kta, subjek ni mmg senang nk dpt A n x penah ada lg org fail... bla org dh kta subjek senang, kita slalu amek mudah... tmbah lg dpt lecturer yg baik, mmg senang nk amek kesempatan... dr 4 test, aku hanya amek 2 je (tu pun x score...) tp nk wat camne, anda dpt apa yg anda usahakan...

So, spt dlu (sjk form 1) bla dh dpt result yg trok, semangat nk berubah tu mmg berkobar tinggi (kalah Twin Tower)... Bla dh bkk sem, hampeh... tp x pe, aku akan pastikan kali ni sume tu akan berubah... huhu...

4 comments:

  1. takpe syed.. ada bnyak masa ag nak cover semua 2.. gud luck ..

    ReplyDelete
  2. salam...takpe zahid...tanam kan azam baru for sem3 akn datang...n nak bgtaw lawat la blog kita..www.soulofmujahidah.blogspot.com..ade post khas for CS233.."Buat cs@##)..tafaddal..insyaALLAh semua kerja yg kita lakukan dengan niat fisabilillah...kejayaan n kegagalan adalah kemanisan...

    ReplyDelete
  3. ape2 pun tahniah...see u next sem...insyaALLAH

    ReplyDelete